Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 20 iunie 2012

Între dreptate şi răfuială

 
Condamnarea fostului premier Adrian Năstase  nu mă şocheză deloc ,însă motivarea condamnării mi se pare puerilă.
 Completul de cinci judecători al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ) a pronunţat decizia definitivă în recursul pe care Adrian Năstase l-a înaintat împotriva deciziei completului de trei judecători al aceleiaşi instituţii.
Instanţa a casat sentinţa din ianuarie prin care Adrian Năstase a fost condamnat la doi ani de închisoare cu executare şi, în rejudecare, a schimbat încadrarea juridică a faptei de care este acuzat.
Pentru noua infracţiune reţinută în cazul lui Năstase, judecătorii au hotărât ca fostul premier să fie condamnat tot la doi ani de închisoare cu executare. Decizia a fost luată în unanimitate de toţi cei cinci membri ai completului de judecată, după aproape cinci ore de deliberări.
Nu ştiu dacă decizia în acest dosar este acoperită de ideea de  dreptate sau de răfuială politică,însă contextul pronunţării ,în cazul în care este vorba de o  nouă poliţă plătită de Traian Băsescu,este genial ales,Năstase fiind condamnat în perioada guvernului USL,condus de însuşi protejatul său de odinioară,Victor Ponta.
După desemnarea lui  Ponta ca premier,tăcerea lui Băsescu mi s-a părut suspectă .Eram convins că pune ceva la cale preşedintele jucător ,însă nu mi-am putut închipui cum va dori să discrediteze guvernul USL.
Analizând cele întâmplate în ultimile săptămâni în tabăra USL ,numirile neinspirate    de la  Ministerul Educaţiei ,Mang şi Dumitrescu ,au pregătit scandalul ”marelui plagiat”, al lui Ponta, menit să ardă imaginea de profesionist a premierului. Incompatibilitatea lui Mircea Diaconu a lăsat senzaţia că USL a produs un guvern improvizat,cu oameni pătaţi. La fel de previzibila condamnare a lui Adrian Năstase a mutat privirile de pe pedelişti pe pesedişti şi liberali şi a deschis sezonul la marea corupţie ,ajutând ,în mod indirect ,PDL-ul.
Sunt convins că Băsescu încă nu a scos asul din mânecă ,aşteptând momentul în care va putea lovi decisiv,chiar dacă va veni şi momentul în care şi el va plăti pentru noianul de fărădelegi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete