Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 8 martie 2012

Reuniunea Birourilor Politice Municipale ale PNL şi PSD


           
          Marţi, 6 martie 2012, la sediul PNL din Satu Mare, a avut loc  prima  şedinţă comună de lucru a Birourilor Municipale ale PNL şi PSD.
          Şedinţa a fost condusă de Adrian Ştef ,preşedintele Organizatiei Municipale PNL Satu Mare  şi candidatul USL la preşedinţia Consiliului Judetean şi Dorel Coica, în calitate de preşedinte al Organizaţiei Municipale PSD şi candidat al  USL la Primaria municipiului Satu Mare.
          În prima parte a întâlnirii , s-a discutat despre colaborarea , la nivel de municipiu , dintre PNL şi PSD în vederea pregătirii alegerilor locale.
          S-a stabilit  ca PNL şi PSD să desfăşoare acţiuni comune sub sigla USL.Dintre acestea  menţionez : “Ziua de 8 Martie”,”Ziua Pământului”,”USL are grijă de sănătatea ta “,dar  şi alte acţiuni  ce vor fi planificate  pe parcus.Sunt exceptate acţiunile dedicate reţelei electorale ,PNL şi PSD militând pentru a-şi păstra identitatea.
           În finalul reuniunii ,s-a hotărât ca asemenea întâlniri între membri celor două birouri să se desfăşoare în mod curent pentru a pregăti temele campaniei electorale  şi strategia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete