Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 11 iunie 2012

Victorie incredibilă a Uniunii Social Liberale la Satu Mare



Deunăzi,când am analizat şansele noastre,ale USL  Satu Mare ,la câştigarea alegerilor locale am fost rezervat.
Deşi credeam în şansa noastră,nu credeam că vom obţine o victorie atât de categorică.
Faptul că USL Satu Mare şi-a adjudecat o victorie zdrobitoare:  preşedinţia Consiliului Judeţean,28  de primării printre care şi Primăria Municipiului  Satu Mare,dar şi majoritatea în Consiliul Municipal (12 consilieri locali) nu este o întâmplare.Schimbarea era imperios necesară!Preluarea frâielor administraţiei locale de către USL era un deziderat  a majorităţii comunităţii sătmărene,o şansă ce trebuia valorificată.
În aceste condiţii politice deosebit de favorabile,dacă luăm în calcul şi susţinerea guvernamentală,USL Satu Mare poate şi trebuie să scrie istorie ,o dezvoltare fără precedent a acestei regiuni,răspunzând cu toată determinarea  aşteptărilor comunităţii noastre,reiterând succesul politicii administraţiei liberale sătmărene  din perioada 1933-1937, succes evidenţiat în lucrarea" ÎN SERVICIUL PATRIEI",dare de seamă asupra realizărilor înfăptuite în judeţul Satu Mare,carte lansată  săptămâna trecută în municipiul nostru!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete