Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 17 iunie 2012

Academia de poliţie pentru blonde



Trei blonde ce doreau sa devina detectivi s-au prezentat la examen la academia de poliţie. Examinatorul le arată o fotografie a unui suspect, şi ca sa le testeze puterea de observaţie, le întreabă cum anume îl vor recunoaşte pentru a-l aresta.
Prima blonda:
- Aaa, e uşor Suspectul are doar un ochi.
-Asta pentru că fotografia e din profil, răspunde enervat examinatorul.
Se duce la cea de a doua blonda, ii arata poza şi o întreabă cum recunoaşte suspectul. Tipa zâmbeşte încrezătoare şi spune:
-Ce simplu! Suspectul are doar o ureche.
- Ce e cu voi două?! Nu vedeţi că poza e din profil?! Normal că se vad doar un ochi şi o ureche.
Supărat, examinatorul se îndreaptă spre cea de a treia blondă şi o întrebă:
-Spune-mi cum anume poţi recunoaşte suspectul din poză? Şi te rog sa te gândeşti foarte bine înainte de a răspunde.
Blonda luă fotografia şi se uită foarte atent la ea timp de câteva momente după care răspunde:
-Suspectul poartă lentile de contact.
-Da? Interesant… Nu ştiam… Aşteaptă până verific în dosarul său.
După ce se uita în dosarul infractorului, examinatorul se întoarce şi spune:
-Extraordinar! Este corect! Cum ai ajuns la concluzia aceasta?
-Simplu. Suspectul nu poate purta ochelari pentru că are doar un ochi şi o ureche.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete