Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 15 iunie 2012

Regulile căsătoriei

Eu şi soţia mea cunoaştem secretul unei căsătorii solide:
1. De două ori pe săptămână mergem într-un restaurant drăguţ, bem vin, mâncare bună şi companie plăcută… ea merge marţi, eu vineri.
2. Dormim în paturi separate, eu la Milano, ea la Genova.
3. O duc peste tot, dar ea reuşeşte mereu sa găsească drumul înapoi.
4. Am întrebat-o unde vrea sa meargă pentru aniversarea căsătoriei şi mi-a răspuns: “într-un loc unde nu am mai fost demult”. I-am sugerat bucătăria.
5. Ne ţinem de mână mereu. Dacă nu o fac, începe sa cheltuiască.
6. Are un robot de bucătărie electric, un storcător electric, un prăjitor electric şi zice că sunt prea multe în casa, nu are loc de ele unde să stea. Aşa că i-am cumpărat un scaun electric.
7. Mi-a spus că maşina nu merge, că are apă în carburator. Am întrebat unde e maşina: “în lac”.
8. A făcut o mască de argilă. Pentru două zile a fost frumoasă foc. Apoi şi-a spălat masca de pe faţă.
9. A urmărit camionul de gunoi, urlând după el: „sunt în întârziere pentru gunoi?” Şoferul a răspuns: nu, saltă înauntru.
10. Aminteşte-ţi mereu, căsătoria e prima cauză a divorţului.
11. Deci, nu am vorbit soţiei mele pentru 11 luni. Nu îndrăzneam să o întrerup.
12. Ultima cearta a fost din cauza mea. A întrebat “ce e pe televizor”, iar eu am răspuns: “praf”.
13. La început, Dumnezeu a creat pământul şi s-a odihnit. Apoi a creat bărbatul şi s-a odihnit. Apoi a creat femeia. Şi nici omul, nici Dumnezeu nu s-au mai odihnit niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete