Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 27 iunie 2012

O ţară nebună,nebună,nebună...


Sper ca aseară ,după încarcerarea lui Năstase, să se fi pus punct  isteriei  naţionale pe acest subiect!Am obosit să aud de cazul Năstase ,dar şi de jocul absurd dintre palate pe tema reprezentării României în străinătate!În ţara asta nu se întâmplă nimic altceva ce merită mediatizat?!
Indiferent de ce sentimente mă domină în privinţa domnului Năstase,consider că mediatizarea excesivă a acestui subiect nu a fost de bun augur  nici măcar  pentru el.
De azi ,intră pe rol conflictul Ponta -Băsescu.Cui va da dreptate Curtea Constituţională sunt convins că voi afla şi dacă nu-mi doresc acest lucru,însă puţin îmi pasă!
Probabil ,agenda va fi umplută şi cu alte evadări din PDL.Mi-e silă de o asemenea viaţă politică !Indiferent de argumentele PSD şi PNL cu privire la primirea în rândurile lor a evadaţilor pedelişti,consider că e o mare mizerie ,ce va diminua din credibilitatea USL-ului!
Nici în Satu Mare situaţia nu-i mai brează!Ce a făcut pentru Satu Mare Patriarhul Daniel ca să merite titlul de cetăţean de onoare al oraşului nostru?De ce trebuie cheltuiţi o mulţime de bani de la buget pentru acţiuni de doi bani?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete