Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 17 martie 2012

USL Satu Mare şi-a reafirmat unitatea


Liderii USL Satu Mare, preşedintele PSD Satu Mare, senatorul Valer Marian, preşedintele PNL Satu Mare, Ovidiu Silaghi, candidatul USL la preşedinţia Consiliului Judeţean, Adrian Ştef şi candidatul USL la Primăria municipiului Satu Mare, Dorel Coica, au anunţat sâmbătă ,17.03.2012, într-o conferinţă de presă, că s-a stabilit să se meargă pe varianta... listelor comune a candidaţilor la toate cele 65 de primării şi consilii locale precum şi la Consiliul Judeţean.,fiind primul judeţ care anunţă o asemenea unitate.Acest demers va maximiza şansele USL pentru schimbarea actualei administraţii locale dominate de UDMR. În urma negocierilor ,s-a stabilit ca preşedintele filialei municipale a PNL Satu Mare, Adrian Ştef, să fie candidatul USL pentru funcţia de preşedinte al Consiliului Judeţean ,iar preşedintele organizaţiei municipale Satu Mare a PSD, Dorel Coica, să fie candidat la Primăria Satu Mare.
Totodată,s-a stabilit ca poziţiile pe liste vor fi stabilite în urma unei formule, contând rezultatele de la alegerile trecute, dar şi un sondaj de opinie.
Ținta electorală a USL Satu Mare este să-şi adjudece preşedinţia Consiliului Judeţean,Primăria municipiului Satu Mare,majoritatea primăriilor din judeţ şi să obțină majoritatea în Consiliul Judeţean ,dar şi în Consiliul Local Satu Mare .Dacă până la alegeri USL-ul se va mobiliza corespunzător,avem şanse mari ca toate obiectivele enumerate să fie îndeplinite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete