Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 4 martie 2012

4 martie 1977- o zi apocaliptică

 Azi,se împlinesc 35 de ani de la cel mai devastator cutremur din ultimii 50 de ani din România.Seismul a fost atât de puternic, încât a lăsat urme adânci în conştiinţa oamenilor şi a schimbat aspectul multor oraşe din ţară.Ziua de 4 martie 1997 a fost una normală până la ora 21 şi 22 de minute. În acel moment, s-a dezlanţuit un cutremur cu o intensitate de 7,2 pe scara Richter. Deşi a ţinut mai puţin de un minut, pentru milioane de români a durat o veşnicie.
Cutremurul din 1977 a făcut aproape 1.600 de victime, din care mai mult de 1.400 numai în Bucureşti. La nivelul întregii ţări au fost circa 11.300 de răniţi, iar 35.000 de locuinţe s-au prăbuşit.Printre victime s-au aflat şi Toma Caragiu,Doina Badea,Alexandru Bocăneţ,A. E. Baconsky şi Alexandru Ivasiuc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete