Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 1 martie 2012

Un super banc

 
Un bătrânel se plimba prin parc fluturând nedumerit în mana reţeta pe care tocmai o primise de la medicul de familie. Vede o tânăra mămica ce tocmai îşi alăpta sugarul şi se apropie timid:
 - Doamna, vă rog, citiţi- mi reţeta, că mi-am uitat acasă ochelarii...
Amabilă, tânăra se conformează şi tresare, privindu-l pe bătrân lung, cu milă: 
- Ce ai să faci, tataie, că uite, doctorul ţi-a prescris lapte de mamă? 
- Păi, nu ne-am putea înţelege? Poftiţi doua sute de mii, ar trebui să ajungă, eu sunt pensionar militar şi Boc tocmai ne-a tăiat pensia la jumătate... 
- Bine, cred că se poate, dar nu aici, în public. Haideţi la mine, locuiesc în apropiere şi soţul e plecat la serviciu. Si apoi, pe criza asta, orice bănuţ contează .
Ajunşi la destinaţie, tânăra culcă bebeluşul, vine lângă moş, îşi dezveleşte sânul şi omul începe să sugă cu sete, plescăind de plăcere. Înnebunită de senzaţii, ea îl mângăie pe cap şi îl întreabă: 
- Tataie, nu vrei şi altceva?...  
- Ba da. Un corn ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete