Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 25 martie 2012

De la crez la credulitate


Au trecut 4 ani de când am păşit pe arena politicii.
Călăuzit de crezul că politica poate fi şi altceva decât  "un cuptor în care se coc  diverse sortimente de gogoşi", arta de a te pune în slujba cetăţenilor ,dobândind ,prin bun-simţ şi responsabilitate ,un antidot ce mă putea proteja de mătrăguna intereselor partinice,am trecut pragul frumoasei familii liberale.Aici,în sânul celui mai vechi partid politic din România,PNL,chiar dacă nu m-am simţit  ca în sânul lui Avraam, totuşi,am întâlnit un cadru prielnic  de manifestare şi ,încă de la început,crezând în principiile liberale,am redescoperit în lăuntrul meu  resurse ce mi-au  alimentat  certitudinea că alegerea făcută nu a fost greşită.
Cu toate că în primul an  am stat în expectativă ,căutând să mă deprind cu ABC-ul vieţii politice,am înţeles că pe lângă crez politic  există o mulţime de elemente care ,deşi nu derivă din acesta ,întregesc arsenalul  necesar câştigării puterii.
Cu timpul,chiar dacă nu am încetat să mă sprijin pe principiile pentru care am intrat în politică ,am avut dezacorduri cu mine însumi, însă nu am renunţat nicicând  la principiul fundamental pentru care am intrat în politică ,Meritocraţia. Am fost,sunt şi voi rămâne un apărător al acestui principiu, militând  pentru transpunerea lui în practică. Respectarea  acestui principiu  mă va ţine în politică ,indiferent dacă PNL va fi la putere sau în opoziţie,în schimb,dacă acesta va rămâne doar declarativ ,voi părăsi pentru totdeauna arena politicii.
Nu ştiu ce-mi va rezerva viitorul ,însă ştiu că, în ultimii ani,din cauza politicii,mi-am  schimbat atitudinea, trecând  de la una moderată  la radicalism, alocând pe lângă timp şi suflet într-un domeniu în care alegerile sunt dictate doar de interese. Poate,am plătit ,din credulitate,un preţ mult prea mare pentru un lucru atât de detestat ,pe bună dreptate,azi , de majoritatea  semenilor noştri ,politica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete