Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 15 martie 2012

În sfârşit,un răspuns !

 
 
Cel mai greu e când ești nevoit să faci presupuneri ,iar apoi să  faci alegeri.Atunci,totul devine  o loterie ,iar fundamentul alegerii are consistenţa castelelor din nisip.
În sfârşit ,aseară,am primit o informaţie  neoficială ,un răspuns la o întrebare  la care eu şi colegii mei din Satu Mare ,implicaţi politic, îl aşteptam cu înfrigurare.Da,în judeţul Satu Mare,  Uniunea Social Liberală candidează pe liste comune.
Clarificările ne vor ajuta să ne pregătim mult mai bine pentru ca obiectivul nostru ,de a câştiga alegerile,să se realizeze.
Executivul a aprobat marți, 13.03.2012,un set de Hotărâri de Guvern privind organizarea alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale din acest an, în vederea unei bune desfăşurări a acestui proces extrem de important.
Scrutinul pentru alegerea primarilor, consilierilor locali, municipali, judeţeni şi a preşedinţilor consiliilor judeţene va avea loc în data de 10 iunie 2012.
În programul calendaristic stabilit prin HG se prevede că, până în 10 aprilie, partidele şi alianţele politice, ca şi organizaţiile cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale vor comunica BEC semnele electorale, urmând ca acestea să fie aduse la cunoştinţa publicului.
Candidaturile vor putea fi depuse până la data de 1 mai şi tot până la acea dată vor putea fi adresate solicitările pentru alocarea timpilor de antenă.
Campania electorală va începe cu 30 de zile înainte de data desfăşurării alegerilor, respectiv în 11 mai, şi se va încheia în data de 9 iunie, ora 7.00. Procesul de votare din 10 iunie va începe la ora 7.00 şi se încheie la ora 21.00.
De asemenea, Guvernul a aprobat şi alte acte normative privind modelele ştampilelor care vor fi folosite la alegerile locale din 2012, modelele buletinelor de vot, modelul timbrului autocolant care se va aplica pe cartea de identitate a persoanelor care votează, modelul copiei de pe lista electorală permanent, de pe lista electorală complementară şi de pe lista electorală suplimentară, precum şi alte documente tehnice necesare organizării procesului de votare.
De menţionat e faptul că USL a stabilit ca pe 7 aprilie să aibă loc Congresele Extraordinare ale celor  3 partide componente  ,după care ,în aceeaşi zi ,Congresul USL în care să fie adoptate rezoluţii cu privire la alegerile locale,parlamentare şi prezidenţiale .
E limpede   că  în timpul rămas până la alegeri ,nu ne va fi uşor .Va trebui să luptăm ,în continuare,pe două fronturi ,cu adversarii politici,dar şi cu noi înşine!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete