Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 3 septembrie 2011

Un zâmbet pe 16 mm...


Se aude la Bucureşti că undeva în Ardeal trăieşte badea Gheorghe şi are 105 ani. De la un post TV pleacă un reporter să îi ia un interviu longevivului ardelean.
- Bade Gheorghe, e adevarat ca ai 105 ani?
- Adevărat.
- Şi cum ai ajuns la vârsta aceasta?
- Pai ,am avut grija la mâncare, să nu fie prea grasă sau sărată, nu am fumat, nu am băut alcool, nu am curvit... .Deodată ,se auzi în curte un tuşit puternic şi aparu un alt bătrânel.
Reporterul, curios, întrebă cine e persoana.
- Ei, cine să fie?! E bunicul meu: un alcoolist şi un curvar înrăit, mă mir cum mai poate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete