Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 14 septembrie 2011

Iresponsabilitate


Iresponsabilitatea a devenit o cutumă .
Tot mai mulţi dintre oameni mă dezamăgesc.Cred tot mai puţin în oameni.
Se pare că în politică sunt cei mai mulţi iresponsabili.Pe măsura trecerii timpului petrecut în interiorul unui partid,cunosc tot mai mulţi indivizi pentru care responsabilitatea este trecută în plan secund.
Când am făcut pasul spre politică, m-am gândit să mă pun în slujba cetăţenilor pe care-i reprezint.
Cu regret,am remarcat că numărul celor iresponsabili,al celor care îşi urmăresc numai interesul propriu ,a crescut exponenţial în ultimul timp.
Mereu am căutat să-mi îndeplinesc sarcinile la timp şi cu responsabilitate,însă ieri,la şedinţa BPM,am fost dezamăgit.Un om pe care l-am preţuit şi-a dat arama pe faţă.Mi-am dat seama atunci că sunt într-un viespar,într-un loc în care onoarea,bunul simţ,responsabilitatea n-au avut curajul să treacă pragul.
Nu demult,scriam de un prieten care m-a dezamăgit.Azi,am ajuns  să scriu de iresponsabilitate,de teatru ieftin de care m-am cam plictisit.Sincer,nu voi juca niciun rol pe această scenă.Prefer să fac opoziţie în interiorul partidului ,decât să îngroş rândul iresponsabililor!
Nu-mi plac oamenii care n-au atitudine şi stau pe margine,mulţumiţi să rămână în expectativă,ca să nu deranjeze.Eu nu pot să fiu aşa,fiindcă nu-mi doresc.Deşi cu asemenea atitudine am şanse mici să supravieţuiesc în politică,cred că modelul omului responsabil trebuie urmat,cu orice preţ!Voi face acest lucru ,cu multă hotărâre.
Lumea e plină de demagogi şi iresponsabili .Nu  vreau să îngroş rândul acestora!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete