Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 9 septembrie 2011

Mister elucidat

După luni întregi de așa-zis suspans, aflăm, iată, că doamna Alba ca Zăpadă nu e chiar o doamnă, ci mai degrabă un domn, Partidul Democrat Liberal pe numele lui, pregătit să-și strângă în jurul său proprii copii (a se citi partide-saletit) produși in vitro sau fiii abandonați ori rătăciți ai altor formațiuni. Numele dat de părintele Lăzăroiu nu e cu siguranță întâmplător.PDL vrea să joace rol de mama bună (dau tată bun, depinde cum doriți) și ocrotitoare pentru șapte pitici (coincidență sau nu, chiar atâtea mișcări/partide/fragmente ies la număr acum) care intră într-o relație de ajutor reciproc: ăștia micii sunt băgați în Parlament, în timp ce PDL își asigură guvernarea, tot așa cum piticii au ascuns-o și salvat-o pe Albă ca Zăpada de vrăjitoare ( USL?!), în timp ce prințesa i-a pus la masă, le-a făcut ordine în ogradă și, ulterior, cavaleri la nunta regală.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete