Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 6 septembrie 2010

De ziua lui Boc


In urma cu 44 de ani,in satul Rachitele,din comuna Margau, vazu lumina zilei,cel care in ultimii doi ani ne-a marcat crud existenta ,premierul cel titirez, Emil Boc.
Desi s-a nascut in aceeasi zi cu Mihail Kogalniceanu,ilustrul reformator al Romaniei din sec. al XIX-lea,Boc nu a avut un parcurs asemanator inaintasului sau,cu toate ca si el tot incearca reformarea statului.
El e un politician" integru" ,ascultator ,atat de silitor incat toate dorintele Cotroceniului le considera porunci si le indeplineste fara cracnire.
E priceput la muncile campului,mai ales la cosit,incat i s-a tras porecla de" omul cu coasa".Intr-adevar, isi merita acest apelativ,in special,pentru felul in care curma sperantele romanilor.
In ultimii doi ani, domnia sa a fost sarea si piperul acestei politici,"reformatorul" Romaniei moderne,punand tara pe butuci,indatorandu-ne incat vor plati pentru greselile sale si copiii copiilor nostri.El e prietenul pensionarilor simtiti si dusmanul celor cu pensii nesimtite,amicul bugetarilor de rand si "vrajmasul" celor care-si bat joc de banul public.
Fara el,tara ar fi asa de saraca in bocaneli,incat m-as plictisi.Cu el in fruntea Guvernului,zilele mele sunt pline,pline de iritare.Din cauza lui,s-au diversificat si injuraturile,imbogatind repertoriul national cu alte vorbe de ocara.
E si om al legii, profesor de drept constituitional care a calcat cu stoicism ,"in picioare", toate principiile pe care le predase studentilor sai,oferind tarii un record greu de atins la capitolul "ordonante neconstitutionale".
Eu il apreciez cel mai mult pe Boc pentru faptul ca si-a revenit repede dupa ce o cazut in cap la emisiunea lui Andrei Gheorghe,iar de atunci ,de la acea cadere nastrusnica ,ori de cate ori e schimbat,revine pe scena politicii mai "puternic",mai "priceput","adevarat premier de fier oxidat al Romaniei".
Deocamdata a fost in fruntea a 5 guverne ,parca antrenandu-se ca in 2014 sa-i ia locul lui Basescu .
De ziua lui Boc,sincer ii urez sa fie sanatos si sa lase Romania pe maini mai pricepute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete