Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 25 septembrie 2010

Daca nu suspendat,macar demis...





Sunt la capatul rabdarii.
Viata mea si a milioane de romani depinde de "debarcarea" de la Cotroceni a lui Basescu.
Dupa cateva zile in care presedintele s-a asigurat ca nimeni si nimic nu-l poate impiedica sa-si incheie mandatul ,azi ii dau o veste proasta:daca Parlamentul nu-l va putea suspenda pe presedinte,poporul ,"ciuruit"de presedinte, il poate demite prin referendum.
Noi,cei care ne-am saturat de regimul basescian,trebuie sa  strangem semnaturile necesare pentru initierea referendumului.Stiu ca nu ne va fi usor,insa sunt convins ca vom reusi.Cu ajutorul lui Dumnezeu si dand dovada de solidaritate ,vom izbuti sa punem capat unui regim odios.
Sunt revoltat din cale afara de ceea ce se intampla in tara.Nu mai pot tolera politica inumana a lui Basescu.Astazi,am aflat din surse demne de incredere ca incepand cu 1 ianuarie toate pensiile se vor impozita cu 16%.Mai mult,pensionarii militari ,din cauza metodologiei de recalculare a pensiei ,HG nr 735/2010 fiind in contradictie flagranta cu Legea 119/2010,vor avea parte de o diminuare drastica a pensiilor  ,fiindca elemente esentiale din lege nu se pot aplica (de exemplu, primele  sunt pe state  separate care se pastreaza maxim 10 ani ) iar altele ,se aplica dupa Legea 19/2000 ,cum ar fi penalitatile de varsta ,chestiune neluata in calcul la simulare;sanctionarea cea mai drastica fiind pentru cei care beneficiaza de pensie anticipata.Pe langa faptul ca in tot demersul lor,guvernantii s-au bazat  pe elemente  nelegale,fictive,contributivitatea neexistand in cazul nostru,recalcularea se bazeaza pe formule care fac din beneficiarii acestor pensii ,dupa recalculare,cersetori.Azi,am aflat ca pensia cea mai mare din Sistemul de Aparare si Ordine Publica  ,dupa dorinta lui Basescu trebuie sa fie de 1600 lei, iar noi ,cei care acum avem pensii sub salariul  mediu brut pe economie vom avea ,probabil,daca nu scapam de Basescu,doar 350 lei.Poti sa mai supravietuiesti intr-un asemenea context?Poti sa-ti mai intretii familia?
Se poate sa nu mai fiu la capatul rabdarii?
Sunt convins ca demersul nostru ,al celor care ne-am propus sa efectuam toate diligentele de demitere a Presedintelui ,va fi imbratisat de milioane de romani.Daca presedintele nu va fi suspendat,trebuie sa fie demis!
E in puterea noastra sa ne croim destinul!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete