Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 19 septembrie 2010

Conferinta Teritoriala a PNL Satu Mare


Ieri ,18.09.2010,incepand cu ora 12.00 ,la Teatrul de Nord Satu Mare ,a avut loc Conferinta Teritoriala a PNL Satu Mare .
In cadrul acestei conferinte, delegatii liberalilor satmareni din judet si-au ales Presedintele Filialei Satu Mare,membri Biroului Politic Teritorial,membri Consiliului Teritorial de Arbitraj si membri Comisiei Teritoriale de Cenzori pentru un mandat de 4 ani.
La Conferinta au participat circa 366 de persoane ,dintre care 297 de delegati si-au exprimat votul.Am avut invitati din cadrul conducerii nationale a PNL : dl Cornel Popa, dl Mihai Voicu, dl Varujan Vosganian, toti trei vicepresedinti ai PNL si Theodor Melescanu, vicepresedinte al Senatului.
De latura organizatorica a Conferintei,in calitate de Presedinte al Comisiei de numarare si validare a voturilor,m-am ocupat personal,fiind ajutat de o echipa formata din 28 de membri dintre care 16 din Organizatia Municipala a PNL Satu Mare.Tin sa le multumesc si pe aceasta cale celor din Comisie pentru modul onorabil in care s-au achitat de sarcini,contribuind la buna desfasurare a Conferintei Teritoriale.Din aceasta echipa, din partea municipiului Satu Mare au facut parte d-na Sas Gabriela,d-na Podina Liliana,d-na Cimpianu Aniko,d-na Maxim Anca,d-na Pop Florica,d-na Cioltea Viorica,dl Ilutiu Ionel,dl Cimpian Ioan ,dl Ivan Simion,dl Amota Amir,dl Cusner Sergiu,dl Fazekas Ovidiu,dl Catina Tudor,dl Riscau Sergiu.La buna desfasurare a evenimentului a contribuit si colegii mei din BPM ,in special,dl Radu Roman,dl Chiorean Ionut Vlad si dl Riscau Gheorghe.Trebuie sa mentionez si un lucru negativ:dl Riscau Gheorghe ,desi a muncit mult pentru aceasta conferinta,fapt pentru care i-am multumit , a avut o atitudine necorespunzatoare fata de colegii sai,cautand sa puncteze la capitolul imagine ,arborand un egocentrism pe care eu il voi sanctiona ori de cate ori voi avea ocazia,indiferent de sustinerea pe care o are acesta.
Revenid la Conferinta Teritoriala ,trebuie sa precizez ca la 16.30 am avut privilegiu sa anunt rezultatele :Dl Ovidiu Silaghi a fost ales presedintele filialei judetene,iar 4 dintre colegii mei din Organizatia Municipala au fost alesi vicepresedinti:dl viceprimar Albu Adrian,dl deputat Buda Viorel ,dl acad.Virgil Enatescu si dl vicepresedinte al CJ Satu Mare si presedinte al Organizatiei Municipale ,dl Adrian Stef.Mentionez ca, dl Adrian Stef a cedat locul sau urmatorului clasat.
In final,am primit public felicitarile de rigoare pentru buna desfasurare a evenimentului ,inclusiv din partea invitatilor din conducerea nationala a PNL.De remarcat a fost faptul ca in urma cu 4 ani,Conferinta Teritoriala a durat 15 ore,iar evenimentul organizat ieri ,aproximativ 5 ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete