Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 27 septembrie 2010

Cine seamana vant,culege furtuna



  Tot mai frecvent din discursul presedintelui se desprinde ideea inspirata de Ludovic al IV-lea: "Statul sunt Eu!"
In ultima vreme ,orice nemultumire indreptata impotriva presedintelui,lezeaza autoritatea statului.
Nu pot sa fiu deloc  de acord cu argumentele presedintelui si nici cu pozitia sa fata de Politie si Jandarmerie care ,in dispretul legii ,a renuntat la serviciile acestora,subminand autoritatea acestor institutiii si ,implicit,autoritatea statului.Nici solidaritatea premierului cu presedintele ,in acest caz  ,nu mi se pare normala,acest exemplu incurajandu-ne sa nu mai recunoastem autoritatea institutiilor statului si sa punem o caramida la temelia anarhiei.
Aşadar, am putea începe si noi sa nu recunoastem autoritatea Fiscului,  refuzand  să ne mai plătim taxele şi impozitele si celelalte obligatii legale . Atunci vom vedea cum se vor apăra oamenii statului care nu recunosc instituţiile statului în fruntea căruia au fost puşi de noi,  cum se vor îmbuiba din visteria ce va fi goală, cum vor mai primi donaţii de la firmele ce se înfruptau până acum de la bugetul de stat ,dar în noile condiţii nu vor mai avea de unde.
Pauperizarea societatii romanesti la care presedintele a fost "creierul",iar premierul "mana lui dreapta",este  cauza primordiala  care submineaza autoritatea statului ,nu manifestarile normale,pasnice, ale celor afectati de masurile de austeritate , fara de precedent.
Dupa ce presedintele s-a supărat pe rând pe toate categoriile sociale, pe moguli , pe presă ,  pe toţi bugetarii si pe pensionari ,a ajuns sa-si manifeste, fatis ,dispretul fata de  poliţişti şi jandarmi,acuzandu-i ,indirect, de neloialitate fata de "stapan". Dacă, prin absurd, am renunţa toţi cei pe care s-a supărat de-a lungul anilor şeful statului la preşedinte pentru că ne-a vorbit urât,ce s-ar intampla? Dacă poliţiştii, jandarmii, magistraţii şi alte categorii sociale se vor simţi libere să aplice, fără excepţii, legile statului pe care le încalcă şeful statului? Dacă aceleaşi instituţii pe care s-a supărat Băsescu nu ar mai răspunde comenzilor venite de la Cotroceni ? E simplu de dedus ce s-ar putea întâmpla...Deocamdata,presedintele isi doreste intarirea autoritatii,"cerand" schimbarea ministrului Blaga cu generalul Oprea ,un personaj fara inima,hotarat sa execute ordinile Comandantului Suprem ,chiar daca acestea s-ar rezuma la represalii impotriva poporului.Daca aceasta schimbare se va produce,masurile dure,inumane ,pe care Oprea le va lua impotriva subordonatilor sai ,spre intimidarea acestora,pot genera revolte de necontrolat care pot  culmina cu miscari care sa-si propuna un singur obiectiv:inlaturarea regimului dictatorial al lui Traian Basescu.
Sunt convins ca "vantul "semanat in ultimii ani ,prin lezarea autoritatii statului de presedintele jucator ,va aduce furtuna,iar evenimentele din Decembrie'89 vor deveni de actualitate!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Cand te crezi buricul pamantului, poti cadea usor, fara sa intuiesti macar clipa.

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc pentru vizita si comentariu!
Asa cred si eu ca :acel care seamana vant,culege furtuna.
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete