Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 23 noiembrie 2009

O ROMANIE INVINSA...


Ca de atatea ori in istoria noastra, Romania a fost invinsa de sistemul de non-valori.
Dupa o campanie electorala asezata,in general,pe principii nesanatoase,cladita pe minciuna,demagogie si populism;pe lipsa de incredere a cetateanului in institutiile statului ,pe inexistenta respectului pentru celalalt ,pentru opinia si munca lui;Ieri,22 noiembrie 2009 ,Romania a pierdut sansa de a avea in fruntea tarii un presedinte cu bun-simt ,un om normal ,educat ,rafinat ,sensibil la suferinta semenului, o fiinta ce detesta falsele valori, un promotor al adevarului si al dreptatii ,un politician in care am crezut si cred cu toata fiinta mea.
Ziua de ieri a adus la lumina chipul adevarat al conationalului meu ,nu al romanului adevarat ,care asemenea lui Iuda, pentru “30 de arginti” s-a vandut pe sine ,oferindu-si votul pana si pentru o galeata rosie sau portocalie.
Ieri ,am pierdut “trenul” spre Normalitate ,ramanad intr-o “Gara”plina de neoameni, de fiinte fara frica de Dumnezeu si fara mustrari de constiinta.Cu totii,rai sau buni, vom astepta urmatorul tren al salvarii ,cel putin inca un cincinal .Poate ca un Antonescu sau un alt roman adevarat se va pune in slujba tarii ,oferind ,din nou ,sansa depasirii crizei morale in care ne” zbatem “de mult prea mult timp.Parca suntem orbiti si nu vedem realitatea .Pesemne,suntem si surzi si nu auzim glasul celor ce “simt”romaneste si urla de durere ,vazandu-si viitorul cernit. Probabil ,ne-am obisnuit cu gustul fierei,iar cand avem ocazia sa ne “indulcim” cu nectar si ambrozie,papilele noastre gustative refuza sa ne “ajute”.Mi se pare ca nu mai stim ce este mangaierea dragostei;cred ca ne este tot mai straina iubirea pentru semeni si ca functiile organelor de simt ,periclitate de iluzii si deceptii,s-au atrofiat,lasandu-ne suspendati in paienjenisul realitatii,”saraci” si “goi”;lipsiti de orice nadejde.
In 6 decembrie, vom vota pentru a separa neghina ucigatoare a democratiei de cea otravitoare a mintilor “curate”.Inca o data vom fi nevoiti sa alegem “raul “cel mai mic!
Si eu ,care am facut parte din “echipa lui Crin”, voi merge la vot;insa alegerea mea nu este conditionata de profilul celor doi candidati ,pentru ambii avand doar un sentiment de mila pe considerentul ca au omis sa fie oameni de caracter,spoindu-se cu tot felul de alifii ca sa pozeze in “Salvatori ai Romaniei”;singurul criteriu de evaluare ramanand pentru mine “programul” economic la care ma voi putea “racorda “.
Frauda electorala,populismul si demagogia au facut casa buna cu partidele castigatoare.Nu contest faptul ca pentru aceste stari de fapt nu suntem si noi vinovati,si noi avand “uscaturile noastre”,insa cred, fara rezerve ,ca principalul vinovat este sistemul de non-valori care a impanzit societatea intr-un mod decisiv, intarind convingerea ades rostita ca un verdict al timpului :ca o floare,chiar de Crin,nu poate aduce”primavara”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete