Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 9 noiembrie 2009

DE LUMINATII


Nu demult isi puse sufletul pe tava
Si Sfantul Mihail il ridica
La ceruri ,pentru o zabava,
Pan’ soarele din noi pe cer el va urca.

Trecura ani de cand se inalta
Spre asfintitul zilelor lumesti
Si strajuit de cete ingeresti,
Sta langa Domnul si tot astepta.

An de an ,de Brumarel,
Cobori pe-o scara de lumina;
La locul sau de veci din nou pleca,
In lumea cuprinsa de dor si nelumina.

Mormantu-i ‘mpodobit cu crizanteme,
Facliile de seu ard cu rabdare ,
Topind dorul dupa cel plecat,
In lumea fara inturnare.

Lacrimi curg pe lutul adunat
Intr-un tumul vegheat de crucea de stejar,
Suvoiul de-amintiri nu a secat:
Ca doru-i viu de-al despartirii jar.

De Luminatii,cimitiru-i floare de lumina,
Icoana de-amintiri fara de seaman,
Noian de rugaciuni rostite-n taina,
Un Univers al lumii fara vina,
Un rasarit de zi senina
In sarbatoare fara seaman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete