Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 14 februarie 2010

Cateva cugetari...


1.Femeile sunt facute pentru a fi iubite,nu pentru a fi intelese.(Oscar Wilde)
2.Trecutul barbatului e unul.Si al femeii-unii.(Tudor Musatescu)
3.Opera mea o datorez femeilor.Fara ele n-as fi cunoscut niciodata infernul.(Dante Alighieri)
4.Primele arme utilizate de femei impotriva barbatilor au fost marul si,dupa catva timp,facaletul.(Vasile Ghica)
5.Ca sa fii un sot bun trebuie sa ai si defecte:sa n-ai niciun viciu.Asta e un mare defect(Anatole France)
6.Barbatii apreciaza ceea ce nu au obtinut,mai mult decat ceea ce merita.(William Shakespeare)
7.Femeile invata mai usor sa simta decat barbatii sa gandeasca.(Voltaire)
8.Copiii din flori ai unora se datoreaza ,de cele mai multe ori,buchetelor primite de sotie din partea altora.(Tudor Musatescu)
9.As prefera ca femeile sa ne fie superioare,cel putin pentru faptul ca astfel n-ar mai indrazni sa ni se considere egale.(Sacha Guitry)
10.Aproape totdeauna e un "daca" de care atarna virtutea unei femei.(Panait Istrati)

2 comentarii:

Alina Dospinescu spunea...

iti multumesc foarte, foarte mult Ionel, pentru comentariul de pe blogul meu..ma impresioneaza felul in care vibrezi pe rezonanta iubirii..iti doresc ca Iubirea sa binecuvanteze viata ta, va doresc fericiremulta si curata tie si frumoasei tale familii...Si mult romantism!(face viata foarte frumoasa!

Ionel Mesaroş spunea...

Iti multumesc pentru aprecieri!
Incerc,prin tot ceea ce fac ,mai ales in plan politic,sa schimb,cel putin,la nivel de municipiu,felul de a fi al politicianului,stabilind ca prioritate a sa: de a fi in slujba cetateanului.
In plan personal,incerc sa fiu un romantic incurabil si sa apreciez tot ce este valoros si sa detest ,utilizand o critica constructiva ,orice non-valoare.As mai adauga ca eu cred in puterea iubirii ,fapt pentru care imi este la indemana sa vibrez pe rezonanta dragostei.

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete