Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 18 mai 2021

Un zâmbet pe 16mm...

 


O femeie avea un amant, în timp ce soţul ei era plecat la serviciu. Într-o zi, fiul ei de 6 ani se ascunde în şifonierul de la ea din cameră. Soţul ei vine acasă, pe neaşteptate, așa că ea îl ascunde pe amant tot în şifonier.
Urmează o discuţie între băieţel şi amant:
Băieţelul: “E întuneric aici.”
Bărbatul: “Da, este.”
Băiatul:”Am o minge de baseball.”
Bărbatul:”Foarte bine.”
Băiatul: “Vrei s-o cumperi?”
Bărbatul: “Nu, mulţumesc”
Băiatul: “Tata e afară.”
Bărbatul: “Bine, cât costă?”
Băiatul: “250 de euro.”
Peste o săptămână, cei doi nimeresc din nou împreună în şifonier
Baiatul: “E întuneric aici.”
Bărbatul: “Da, este.”
Banatul: “Am o mânuşă de baseball.”
Bărbatul: “Cât vrei pe ea?”
Banatul: “750 de euro.”
Bărbatul: “Fie.”
După câteva zile, tatăl îi spune băiatului: “Ia-ţi mingea şi mânuşa şi hai afară să jucăm baseball.”
Băiatul: “Nu pot. Le-am vândut”
Tatăl întreabă: “Şi cu cât le-ai vândut?”
Fiul răspunde: “1000 de euro.”
Tatăl: “Nu e frumos să-ţi jefuieşti prietenii aşa. Le-ai vândut pentru mult mai mult decât făceau. Te duci la biserică, trebuie să te spovedeşti!”
Se duc la biserică şi tatăl îl pune pe băieţel să intre în confesional şi închide uşa.
Băiatul: “E întuneric aici.”
Preotul: “Iar începi?!” 😳

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete