Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 4 iunie 2011

Programul USL pe Educaţie


Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, sâmbătă, la lansarea programului USL pe Educaţie, că reforma actualei guvernări în domeniu este un set permanent de agresiuni la adresa unui sistem care ar avea nevoie de stabilitate. Unul dintre proiectele principale prezentate în "Viziunea USL pentru educaţie şi Concepţia USL asupra educaţiei" este construirea celui mai mare laser din lume. Ministrul Daniel Funeriu a descries sec “viziunea” USL - “vorbe goale”.
"Eu nu am să mă lansez acum în critica actualei puteri. Eu nu aş putea adăuga absolut nimic la o vorbă pe care actualul ministru al Educaţiei, Daniel Funeriu, a spus-o, într-o ţară a Uniunii Europene, a secolului XXI. El a întrebat public dacă am văzut profesori care să moară de foame. După acest citat, nu avem de adăugat nimic în legătură cu politica actualilor guvernanţi faţă de educaţie", a spus preşedinele PNL Crin Antonescu la evenimentul de lansare a programului USL pe Educaţie.
Antonescu a mai afirmat că principalele caracteristici ale sistemului de educaţie sunt "zeci de mii de profesori care trăiesc la limita supravieţuirii", mii de profesori care pleacă anual din sistem şi mii de absolvenţi care îşi caută locuri de muncă oriunde în altă parte decât în educaţie.
"Am văzut şcoli care se închid, am văzut cum această lume a şcolii este înjosită şi dispreţuită, supusă permanent agresiunilor actualei puteri. Reforma buimacă a actualei puteri este un set permanent de agresiuni împotriva unui sistem care are nevoie de stabilitate şi siguranţă", a spus Antonescu.
În altă ordine de idei, unul dintre proiectele principale prezentate în "Viziunea USL pentru educaţie şi Concepţia USL asupra educaţiei" lansată, sâmbătă, la Palatul Parlamentului, este construirea celui mai mare laser din lume.
USL îşi propune, dacă va ajunge la guvernare, realizarea cu prioritate a unui proiect de construire a celui mai puternic laser din lume, susţinut de Consiliul Investitorilor Străini.
"Viziunea pentru educaţie a USL", prezentată de senatorul PSD, Ecaterina Andronescu, este un document programmatic, în care este acuzată subfinanţarea şi politizarea sistemului de învăţământ, creşterea şomajului în rândul tinerilor.
Printre obiectivele USL se numără alocarea a 3% din PIB pentru cercetare, realizarea a 50.000 de noi locuri în grădiniţe şi şcoli până în 2016, un nivel al salariului minim al unui profesor, până în 2014, egal cu salariul mediu pe economie.
De asemenea, PSD şi PNL îşi propun informatizarea şi asigurarea accesului la Internet rapid în toate unităţile de învăţământ, refacerea taberelor şcolare, stimularea parteneriatului public-privat, revigorarea şi extinderea cursurilor de limbă română, cultură şi civilizaţie românească în ţările cu comunităţi importante de români.
În replică, ministrul Daniel Funeriu a declarat, sâmbătă, despre “viziunea” pentru Educaţie a Uniunii Social Liberale, că  reprezintă vorbe goale.
"PNL şi PSD astăzi (...) s-au strâns să discute despre Educaţie şi au venit cu un material pe care scrie concepţia USL pentru Educaţie. Vă spun eu care este - vorbe goale. Spun în materialul ăsta de ce nu merge bine Educaţia în România, tind să le dau şi dreptate, dar ceea ce doresc să le spun este că elevii care dau în această vară Bacalaureatul din 12 ani de şcoală zece i-au petrecut sub PNL şi PSD", a afirmat Funeriu, prezent la Convenţia Naţională a Organizaţiei de Tineret a Partidului Democrat Liberal.
El a susţinut că românii, când se gândesc la politică, la PNL şi PSD, fie văd galben, fie roşu. "Românii, când se gândesc la PSD văd roşu, când se gândesc la PNL se îngălbenesc, iau gălbinare, au şi motive. Atunci când PDL se gândeşte la politică, noi ne gândim la România", a susţinut ministrul Educaţiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete