Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 3 ianuarie 2013

Plecat într-o stea

Azi, 3 ianuarie 2012, a plecat dintre noi, la o vârstă venerabilă, la 82 de ani, un titan ce  și-a pus amprenta asupra cinematografiei românești, Sergiu Nicolaescu.
Deși tradiția românească ne îmbie să vorbim de morți numai de bine, astăzi,când marele regizor  a fost "ciuruit" de pârdalnica moarte, s-au găsit în spațiul public românesc  ființe feroce, adevărate fiare ale pădurii, să sfârtece cu colții scrisului pe cel plecat din lumea cu dor în cea fără de dor.
E regretabil că  jurnalistul Cristian  Tudor Popescu, un om al condeiului pe care l-am apreciat foarte mult, să găsească de cuviință ca astăzi, când Sergiu Nicolaescu s-a despărțit de viața pământească,  să arunce cu noroi în acesta. Chiar dacă afirmațiile lui C.T. Popescu ar fi adevărate, consider că ele nu trebuiau, astăzi, să mânjească memoria celui mai mare regizor român, Sergiu Nicolaescu. La fel,  artistul Nicu Covaci, nu trebuia să se preteze să murdărească  imaginea celui ce a plecat azi  dintre noi. 
Evident, nu știu  de partea cui e adevărul în cazul celor doi "acuzatori" ai marelui dispărut de pe firmamentul vieții lumești, însă dacă aș  avea posibilitatea să-i întreb, aș face-o fără nicio reținere, dacă ei au greșit vreodată în viață sau nu. Oricum, oricât de persuasivi ar dori să pară, cei doi îmi lasă un gust amar. E necreștinește să dai, chiar și cu vorba, în cineva ce nu poate să se apere, darămite într-un om lipsit de suflarea vieții!
Cu toții greșim în viață, unii  mai mult, alții mai puțin, însă e  împotriva firii să ne judecăm semenii, mai ales după ce au plecat de pe pământ!
Dumnezeu să-l ierte și  să-l odihnească în pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete