Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 28 ianuarie 2013

Când a purtat mască USL-ul?


Sunt foarte multe elemente contradictorii în cadrul politicii USL, fapt care mă obligă să mă întreb când Uniunea Social Liberală a purtat mască, atunci când condamna politicile inumane ale guvernelor Boc și MRU sau când le aplică?
-Ne-au majorat taxele cu 16%, probabil, ca să
intrăm în rândul lumii..
-În urmă cu doi ani, USL-ul blama guvernul de atunci pentru efectul nociv creat de aplicarea impozitului forfetar. Anul acesta USL a hotărât să-l reintroducă.
-Anul trecut, condamna PDL-ul pentru propunerea de comasare a alegerilor. În 2014, USL-ul dorește alegeri comasate.
-A promis reducerea taxelor și impozitelor.În prezent USL-ul a obligat primăriile cu datorii să majoreze taxele.
-În iarna trecută, USL-ul s-a folosit de cetățenii ce se împotriveau pentru anularea aberantei Legi a sănătății, iar azi au hotărât să introducă din martie una din prevederile acelei legi, coplata.
-Au majorat accizele, prețurile la utilități( energia electrică, gaz), deși au promis o politică de reducere a taxelor și impozitelor.
-Pentru o sumă infimă,la nivel național, USL-ul a lăsat bolnavii de cancer fără medicamente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete