Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Gaz pe foc în PNL


Vineri, 25 ianuarie 2013, după conferința de presă a lui C.P. Tăriceanu, prin care acesta ignora existența Uniunii Social Liberale și faptul că trei congrese reunite, ale PSD, PC si PNL, au decis ca Victor Ponta să fie premier și Crin Antonescu candidatul USL pentru alegerile prezidențiale din 2014, tensiunile din Partidul Național Liberal au   ajuns la paroxism, încât câțiva lideri liberali au recomandat excluderea fostului premier din partid, situație care nu va rămâne fără ecou. 
Chiar dacă la  foarte mulți liberali le este frică să-și exprime opinia, fiindu-le teamă de represalii din partea conducerii, vor fi și liberali adevărați care nu se vor ascunde în spatele tăcerii ca să nu deranjeze una dintre tabere.
Personal, deși agreez libertatea de opinie, consider că ieșirea de ieri  la ofensivă a lui Călin Popescu Tăriceanu  a fost  neinspirată, însă sunt împotriva excuderii acestuia.
Am analizat cu atenție afirmațiile acestuia și, chiar cu riscul de a deranja pe cineva, cred că ideile enunțate de C.P.Tăriceanu sunt fundamentate pe principiul meritocrației, lucru pe care-l apreciez, însă episodul selecției candidatului  USL pentru alegerile prezidențiale s-a consumat în primăvara.
Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a criticat sâmbătă, 26 ianuarie 2013, în termeni foarte duri propunerea fostului premier Călin Popescu-Tăriceanu privind organizarea de alegeri interne pentru desemnarea candidatului la preşedinţie, declarând că acesta “calcă în picioare munca partidului şi se alătură propagandei lui Traian Băsescu”.
Antonescu a precizat că prin ieşirile sale publice, Călin Popescu Tăriceanu a încălcat Statutul PNL, deoarece face declaraţii de natură să afecteze imaginea şi poziţia partidului.
„S-a încălcat Statutul şi faptul că mă pronunţ împotriva excluderii nu înseamnă că nu apreciez că nu s-a încălcat grav Statutul. Nu se poate ca la experienţa politică a domnului Tăriceanu să facă asemenea afirmaţii, este jenant ca în repetate rânduri să spui ceea vor să audă adversarii politici ai acestui partid”, a spus liderul PNL, adăugând că încearcă evitarea excluderilor.
Potrivit lui Antonescu, tema desemnării candidatului PNL şi al USL la prezidenţiale nu este una de actualitate, dar că este dispus să o dezbată cu ocazia Congresului programat la finele lunii februarie.
"Dacă ai motive să schimbi un candidat la prezidenţiale îl schimbi, dar nu şubrezeşti din interiorul echipei pe o durată. Dacă peste un an voi constata că nu sunt cel mai bun candidat al USL mă retrag singur, întrebarea este astăzi care este temeiul astăzi" a subliniat Antonescu.
Unitatea PNL este pusă sub semnul întrebării de acest război pe față între cele două tabere. Pentru binele partidului  nu e nevoie de răzbunări, ci de conciliere, obiectiv ce va putea fi atins în urma Congresului din 22 februarie, însă am îndoieli că se va întâmpla așa, gazul pe foc turnat înlăuntrul PNL putând conduce la efecte de neimaginat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete