Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 3 decembrie 2012

Pe ultima sută

După trei săptămâni de campanie electorală, opțiunea electoratului pare clar conturată, lucru ilustrat de toate sondajele din ultima săptămână.
Se pare că nu vor fi surprize de proporții dacă nu se va întâmplă ceva cu adevărat miraculos în această săptămână.
Ce s-ar putea ivi în cele cinci zile de campanie care au rămas, ce ar putea schimba drastic tabloul opțiunilor, e greu de anticipat. Probabil, nimic nu va putea împiedica Uniunea Social Liberală să câștige detașat alegerile, ARD-ul nereușind să se rupă de imaginea partidului condus  odinioară, din umbră, de Traian Băsescu. 
Totuși, în această săptămână se pot petrece lucruri inimaginabile care își vor pune serios amprenta pe clasa politică românească. Jocurile murdare, lăsate pe ultima sută a campaniei, vor lăsa un gust amar electoratului, fapt ce va conduce la o amplificare a absenteismului la sufragiul din 9 decembrie, situație ce nu va schimba drastic scorul electoral, dar care va împieta legitimitatea noului Legislativ.
Personal, cred alegerile parlamentare din acest an continuă șirul nefast când românii au de ales  răul cel mic, nu binele. Nu înseamnă că nu există și candidați valoroși în toate taberele politice, însă consider că numărul acestora este infim. Eu cred că atât USL-ul cât și ARD-ul au făcut o alegere greșită când au permis validarea candidaturilor traseiștilor politici, dar și a celor care, în calitate de parlamentari, nu s-au evidențiat în așa manieră încât activitatea lor să-i recomande pentru un nou mandat.
Deși nu mai activez politic de circa 9 luni, îmi voi exercita dreptul de a alege oferind votul meu unor oameni în care cred, nu partidelor sau alianțelor din care aceștia fac parte, subscriind prin această mențiune în favoarea votului uninominal pur.
În final, concluzionez că nu totul depinde de campanii. Influenţa hotărîtoare o au deciziile strategice, iar PDL a jucat totul în vară, refuzând să se "decupleze" de Traian Băsescu. Atunci "a pierdut alegerile de la 9 decembrie 2012".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete