Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 12 decembrie 2012

Anul 2012-anul victoriei USL împotriva românilor

Exprimarea din titlu nu este o eroare. După ce am votat USL ca să scăpăm de cei care ne-au batjocorit în ultimii ani, inclusiv împotriva UDMR-ului, complice la aceste măsuri fără precedent, premierul Ponta ne furnizează aproape zilnic, în ton cu sărbătorile ce se apropie, câte o veste "minunată". După ce pe 9 decembrie l-a luat gura pe dinainte şi ne-a vorbit despre formarea unei majorităţi constituţionale, prin aducerea la guvernare a UDMR-ului, în ziua următoare ne-a vorbit de fuziunea cu UNPR-ul, partidul emblemă al traseiştilor politici.
Ca să nu iasă din formă, premierul a continuat să anunţe veşti noi, dezastruoase pentru români, creşterea taxelor şi impozitelor în 2013 cu 16%, eliminarea tichetelor de masă , cele de vacanţă şi cele cadou pentru bugetari, dar şi alte măsuri despre care nu l-am auzit vorbind în campania electorală, când a cerut românilor votul pentru USL. Nu e de trecut cu vederea referendumul din 2009, când românii s-au pronunţat pentru reducerea numărului de parlamentari la 300, aspect total neglijat de actuala clasă politică, lucru reflectat de  dublarea numărului aleşilor neamului în urma scrutinului din 9 decembrie 2012.
Nu vreau să adaug altceva în afară de faptul  cu care deja ne-am obişnuit, trăind în România, am luat încă o dată  ţeapă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete