Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 25 august 2021

Rush

 


Acțiunea filmului Rush: Rivalitate și Adrenalină are loc în epoca de aur a curselor Formula 1 și relatează povestea adevărată a doi dintre cei mai cunoscuți piloți din această competiție, rivali: James Hunt versus Niki Lauda, dar și lupta dintre echipele lor, McLaren și Ferrari. Filmul urmărește viețile celor doi, iubirile lor, dar și extraordinarul sezon de Formula 1 din 1976, în timpul căruia ambii șoferi au fost dispuși să riște totul pentru a fi campioni în sportul care nu permite erori: dacă faci chiar și cea mai mică greșeală, îți pierzi viața.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete