Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 18 august 2021

Războiul liberalo-neomarxist

 


Partidul Brătienilor, Partidul Național Liberal, se confruntă azi cu una dintre cele mai bizare crize interne, situație generată de campania internă mizeră, ce va lăsa urme adânci cel puțin în campaniile din 2024.

Deși nu sunt membru de partid, nu am cum să fiu indiferent față de ceea ce se întâmplă în PNL, fiind singurul partid pe care l-am votat, cu o singură excepție.
Războiul din PNL se va solda cu victime directe, cel care va pierde confruntarea și susținătorii acestuia, dar și indirecte, la următoarele alegeri, când susținătorii de odinioară ai liberalilor vor alege altceva, fie un alt partid, fie vor refuza să voteze. În concluzie, confruntarea de acum dintre cele două tabere va slăbi partidul și, cu siguranță, se va apropia de o cotă de încredere foarte scăzută, alarmantă, ajutând PSD-ul, fără niciun efort, să câștige la scor alegerile din 2024.
Intervenția președintelui în războiul din PNL este neconstituțională! Mai mult, este și imorală. În 2014, Ludovic Orban a făcut tot posibilul ca PNL-ul să dea primul președinte.
De asemenea, mi se pare injustă poziționarea ciudată al celor ce odinioară îl ridicau în slăvi pe Orban, chiar se înghesuiau să facă poze cu acesta, iar acum se află în tabăra Cîțu, o tabără pierzătoare pentru România și PNL.

Nu m-am ferit niciodată să fac public poziția mea politică. Deși nu contează opinia mea, în această confruntare din PNL, abjectă și nedemnă, liberalo-neomarxistă, desemnarea lui Cîțu ca și candidat pentru cea mai înaltă funcție din PNL mi se pare o greșeală impardonabilă. În primul rând , nu are vechimea cerută de Statut, el putând să candideze doar dacă primește, la fel ca și Iohannis , o derogare. În al doilea rând, cel puțin după cele două dosare recent dezvăluite nu are căderea morală să candideze. (Totodată, e posibil să fie și alte chestiuni nebuloase în viața și cariera lui Cîțu, însă, cu certitudine, acesta nu-și va aminti de ele, precum ne-a obișnuit.) Dacă o va face, repercursiunile vor fi de neimaginat asupra partidului, lipsa de încredere în Cîțu va afecta credibilitatea PNL. De asemenea, populismele ieftine pe care ni le servește premierul, pe tema economică sau a bunăstării românilor, nu-l recomanda în fruntea celui mai vechi partid.
Fiindca îmi pasă de acest partid, îi invit pe cei care au posibilitatea să voteze la Congres să se gândească bine cui îi oferă votul, indiferent de ce poziție se adoptă la nivelul filialelor! Alegând ceea ce filialele vă recomandă, fără să treceți prin filtrul minții opțiunile, cu toate consecințele pentru partid și țară, sunteți ca niște marionete, care la un moment dat nu veți mai conta deloc în viața politică!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete