Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 25 august 2021

A Dangerous Method

 


În pragul primului război mondial, Zurich și Viena sunt locațiile unei povești sumbre despre descoperiri sexuale și intelectuale. Inspirat după evenimente reale, METODĂ PERICULOASĂ aruncă o privire asupra relației turbulente dintre psihanalistul fără experiență, Carl Jung, mentorul său, Sigmund Freud și Sabina Spielrein, tulburata, dar frumoasa tânără care a intervenit între cei doi. Printre ei, mai apare Otto Gross, un pacient desfrânat hotărât să forțeze limitele. Pe fondul acestei explorări a senzualității, ambiției și înșelăciunii se pregătește momentul culminant când Jung, Freud și Sabina se găsesc și se despart, schimbând pentru totdeauna chipul gândirii moderne.

Un comentariu:

Ionel Mesaroş spunea...

https://www.bloguluotrava.ro/50-cele-mai-bune-filme-inspirate-din-fapte-reale/?fbclid=IwAR0JfV9PlG28uTyA8bSYRDF_TjWpaKPVYj8q0084XdgX9H679NJZUBmk2OI

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete