Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 24 mai 2021

Tinerețea

 


Tinerețea e stare de spirit, nu perioadă de viață;

Un efect al voinței, o calitate a imaginației, o intensitate emoțională,
O victorie a curajului asupra timidității,
Gustul aventurii asupra iubirii de confort.
Omul nu îmbătrânește pentru că a trăit un anumit număr de ani.
Îmbătrânește când și-a părăsit idealul.
Preocupările, îndoielile, temerile și disperarea
Sunt dușmanii care încet ne fac să ne aplecăm spre pământ
și transformă spiritele înapoi în praf.
Tânărul este cel care uimește și savurează.
El întreabă, ca și copilul insatisabil: “Și apoi?”.
El sfidează evenimentele și găsește bucurie în jocul vieții.
Ești tânăr, ca și credința ta. La fel de bătrân, ca îndoiala ta.
La fel de tânăr, ca încrederea ta în tine
La fel de tânăr, ca și speranța ta.
Vei rămâne tânăr, atâta timp cât ești receptiv.
Receptiv la ceea ce este frumos, bun și minunat.
Receptiv la mesajele naturii, omului și infinitului.
Dacă într-o zi, inima ta va fi mușcată de pesimism
Și rănită de cinism,
Fie ca Domnul să aibă milă de sufletul tău bătrân.

(adaptare după Samuel Ullman)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete