Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 23 decembrie 2010

Sarbatori Fericite !




De Craciun, as vrea sa pot sa am curaj sa fiu eu insami, sa pot sa spun cuiva ce simt, sa adun fulgi de nea si sa desenez cu ei si apoi sa ascult vantul suierand un colind cu glas de copil, sa las stelele sa ma adoarma numarandu-le, sa ma asez langa brad si sa-mi miros anii, iar in final sa adorm si sa simt ca e liniste in suflet, liniste in ganduri si cineva care sa intelega cum sunt.
De Craciun ,este momentul sa uitam de griji si suparari, sa iertam si sa iubim si sa ne aminti ca nu suntem niciodata singuri!  Craciunul e credinta, Craciunul e speranta, Craciunul e puterea de a darui si de a primi dragoste! 
Acum ca roata timpului a mai tesut inca un an, iar cristalele fulgilor de zapada intregesc magia sarbatorilor, sa ne bucuram alaturi de cei dragi noua de minunea vietii, de darurile mosului si sa asteptam increzatori clipele viitorului! 
Fie ca Minunatul Spirit al Sarbatorilor de iarna sa va  insoteasca mereu,  sa va  vegheze si sa va  lumineze!
Craciun Fericit si un An Nou  plin de Lumina si Iubire!

4 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Frumoase gandurile tale Ionel, au atins sensibilitatea sufletului meu.Iti doresc sa intri in sarbatori cu inima curata plina de pace si bucurie .La fel familiei tale dragi.Fiti binecuvantati!La multi ani si buni!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc pentru vizita si urari!
Va doresc Sarbatori Fericite!
De Craciun ,este momentul sa uitam de griji si suparari, sa iertam si sa iubim si sa ne amintim ca nu suntem niciodata singuri!
Fie ca binecuvantarea Domnului sa se rasfranga asupra dumneavoastra si a tuturor celor dragi dumneavoastra !

corina spunea...

Va transmit si eu CRACIUN FERICIT!alaturi de bucurie, pace,sanatate sufleteasca si trupeasca sa aveti.Aceste daruri le gasim doar la bunul nostru Mantuitor si la Maica Preacurata.

Ionel Mesaroş spunea...

@corina
Va multumesc pentru urari!
Va doresc Craciun Fericit!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete