Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 31 decembrie 2010

LA MULTI ANI 2011!


E ultima zi a anului:  un moment  de bilant ,urmat  de  vise nascatoare de sperante din  care  sa rasara o raza de viitor.Peste cateva ore ,vom avea parte de un nou inceput. 
Fie ca  Anul Nou sa  fie o punte spre ceva mai bun ,mai luminos ! Viata sa va fie o continua sarbatoare:salariu occidental, dimineti dulci ca parfumurile frantuzesti, zile pline de entuziasm si realizari nemtesti si nopti leganate de cantecul gondolierilor venetieni !
2011 sa va invete ca visele pot deveni realitate!
 Va doresc ca sufletul  vostru sa vibreze in armonie si pace  , iubirea sa va  primeasca in bratele-i pline de caldura, norocul sa va urmeze oriunde, iar sanatatea sa nu va paraseasca niciodata ! 
LA MULTI ANI ! 
 
Fam.Mesaros

3 comentarii:

tetris spunea...

La multi ani!

Erys spunea...

La multi ani!

corina spunea...

Multi ani va doresc si eu si bunul Dumnezeu sa va daruiasca sanatate sa va daruiasca!!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete