Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 17 decembrie 2010

Intalnire cu Mos Craciun





Ieri ,16 decembrie 2010, cu incepere de la ora 1700, la Teatru de Nord  Satu Mare ,a avut loc prima editie a spectacolului," Intalnire cu Mos Craciun".

Noi ,cei din conducerea Organizatiei Municipale a Partidului National Liberal  Satu Mare , am organizat un spectacol pentru liberalii satmareni.Spectacolul oferit a fost extrem de variat:prezentare de moda, momente muzicale, balet, un moment vesel interpretat de doi tineri  actori de la Teatru de Nord si, nu in ultimul rand, Mosul care a inchis acest frumos eveniment.
 
















Spectacolul a fost deschis de Bogdan Bratiş care a interpretat imnul PNL în aplauzele spectatorilor şi a continuat cu numeroase parade de modă a designerilor sătmăreni :Andrasi Szuszana, Anamaria Ullman, Costea Sabrina, Zsolt Popa, Zita Pop, Monica Pintea si magazinul Amour/Energy, prin intermediul manechinelor  de la " Gaby`s Models",si-au prezentat creatiile vestimentare.

"Intalnire cu Mos Craciun" a  fost un spectacol extrem de reusit.Momentele au fost deosebit de atractive  atat pentru copii ,cat si pentru adulti.

Bogdan Bratis, Andra Lenak, Stefania Hotca, Hermina Hotca, Rares Jucan ne-au incantat auzul cu frumoasele lor melodii.Iar, la final ,fericirea prichindeilor ,care si-au insotit parintii la acest frumos eveniment ,a fost accentuata de intalnirea cu Mos Craciun .


In foaierul teatrului, au fost expuse lucrări foto şi desen grafic ale artiştilor Kabai Andrea, Gergely Csaba, Ştefan Tillinger şi Alexandra Cherecheş.

Finalul spectacolului a fost apoteotic,"Intalnire  cu Mos Craciun",editia I-a ,punandu-i fata in fata pe copii cu legendarul personaj ,in holul teatrului,loc unde , de sub un brad frumos impodobit,Mos Craciun,ajutat de Craciunite, a impartit tuturor copiilor daruri.

Ideea acestui spectacol  fascinant apartine colegei noastre  din Biroul Politic Municipal ,Gabriela Sas.Tin sa o felicit si pe aceasta cale pentru modul in care a pregatit ,in detaliu ,acest spectacol care, dupa opinia mea , a fost cel mai reusit,meritand pentru acest lucru un loc aparte in Anuarul activitatilor curente ale Organizatiei Municipale  PNL Satu Mare!
Tin sa le multumesc colegilor din BPM ,dar si membrilor TNL care s-au implicat in organizarea acestui eveniment!
Sunt convins ca la anul,la editia a II-a a spectacolului "Intalnire cu Mos Craciun",sala Teatrului de Nord va fi la fel de plina ca anul acesta ,iar momentele spectacolului vor fi cel putin la fel de atractive ca la prima editie!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Interesanta a fost intalnirea cu Mosu..Eu ma bucur ca te simti mai bine.Sanatate multa sa+ti dea Domnul!Sa aud vesti bune!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc pentru vizita!
Intr-adevar,intalnirea cu Mosu a fost deosebit de interesanta.M-am bucurat si eu de un mare cadou de la Mosu:o stare cat de cat acceptabila.
Va marturisesc ca sunt mult mai bine!In sfarsit,cu toate ca sunt "abonat" la perfuzii,ma simt din ce in ce mai bine.
Va doresc o seara frumoasa !

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete