Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 12 noiembrie 2010

Filozofie politica basesciana



 Marele carmaci al tarii are un nou dusman:Curtea Constitutionala a Romaniei .
CCR este ,dupa opinia presedintelui, o institutie penibila.
Curtea Constituţională a României a avut o abordare politică şi nu una constituţională la soluţionarea contestaţiei privind "legile austerităţii", a susţinut Basescu , miercuri, într-un interviu acordat Radio România Actualităţi."De regulă, nu comentez deciziile CCR, dar vă pot spune fără nici un fel de ezitare că a fost o abordare politică şi nu una constituţională, pentru că s-a uzat de art. 55 din Constituţie pentru situaţii excepţionale, cu reducerea unor venituri şi nu cu anularea unor drepturi", a spus el. 
Potrivit şefului statului, "în mod greu de explicat prin litera şi spiritul Constituţiei, CCR a preferat să dea impresia că anumite cheltuieli ale bugetului de stat sunt intangibile".Preşedintele a afirmat că "dreptul la pensie este garantat, nivelul pensiei, însă, depinde de cel al veniturilor din buget". Totodată, el a subliniat că nivelul de cotizare la sistemul de pensii este stabilit prin lege, însă legile se adaptează veniturilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete