Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 29 iunie 2010

Spre taramul de basm
































Cu ochi luminosi de copil,culegeam vise si le oranduiam cu speranta implinirii.
In zorii zilei cand soarele se miji pe bolta cereasca,trecand,ca o adiere,peste pragul orizontului,un suras angelic imi decora chipul somnoros.
Sufletul, mangaiat de bucurie ,devenise usor,ca un fulg,iar paienjenisul gandurilor se destrama intr-o dorinta nelumeasca.
Voiam sa-i cer soarelui ca sa -mi ofere o raza numai mie,o sclipire de aur care poate incolti in gandu-mi sentimentul bizar al trecerii dintr-un univers infinit intr-o lume comensurabila,calauzindu-mi pasii spre taramul de basm intalnit in visul din care nu-mi doream sa mai ies.
Dintr-o data soarele straluci,incat niciun ochi omenesc nu-l putu cuprinde in privire.Noianul de raze,prinse intr-un cerc de foc,imi oferi raspunsul .Sagetand cu lancii de lumina arzanda,radial,imi arata ca taramul din vis poate fi pretutindeni,daca gandul nu se lasa intunecat de norii desnadejdii.

4 comentarii:

denisia spunea...

Deosebita postare.

Ionel Mesaros spunea...

@denisia
Este o incercare de a "imbraca" un gand dintr-un moment matinal in "straie "lirice.
Facand acest lucru mi-am dat seama ca nu este usor sa practic acest stil,stil care pe tine te reprezinta foarte bine si cu care izbutesti sa faci adevarate capodopere.
Iti multumesc pentru vizita !
Iti doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Este minunat cand gandurile omului nu se pleaca in fata desnadejdei.Soarele trebuie sa invinga, prin lumina lui..
O zi fericita din toate punctele de vedere, iti doresc!

Ionel Mesaros spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc ,doamna Elena!
Sper ca vom reusi sa trecem peste "potopul"necazurilor si cu ajutorul lui Dumnezeu sa le insuflam si celorlalti semeni ai nostri speranta ca nu sunt singuri sub soare,iar Lumina credintei este cea care ne poate scoate din intuneicul existentei!
Va doresc o zi frumoasa!
Sper sa va simtiti cat mai bine pe pamant transilvan!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete