Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 19 februarie 2010

Daca nu noi,cine?


Cand nimeni nu e atent la semenul sau,cand nepasarea si minciuna au devenit legi supreme,noi,liberalii,cei care detinem paternitatea sloganului”Prin noi insine”,se impune sa realizam o schimbare de strategie.
Ceea ce am facut pana acum este mult prea putin pentru a indrepta lucrurile.Asta nu inseamna ca noi nu am incercat sa remediem “defectiunile” din sistem,insa luarile noastre de pozitie au ramas fara ecou;Ele au fost auzite,dar nu ascultate.
Tara a incremenit,la toate nivelurile, intr-un haos de neimaginat. Incompetenta si sfidarea bunului simt au condus la aceasta degringolada,incat a ramane in expectativa sau a incerca sa utilizam aceleasi mijloace de combatere a “daunatorilor”acestei tari,echivaleaza cu “moartea” Romaniei.
Mereu am fost moderat,dar acum cand se incalca legea cu buna-stiinta;cand guvernantii isi bat joc de principiile de drept;cand in loc de a crea o coeziune in sanul societatii romanesti se incearca dezbinarea prin aplicarea principiului machiavelic “Divide et Impera”(lat. “imparte si stapaneste”);cand masurile instituite sub egida “modernizarii” tarii distrug si ceea ce a mai ramas teafar din acest stat;cand nu mai este macar o zi sa nu auzi de calificativul nesimtit; cand in discursul premierului auzi intruna de respect in cheltuirea banilor publici,in timp ce in proiectul de buget au fost alocate sume chiar si pentru desfiintata Cancelarie a primului ministru ;cand auzi de echitate,in timp ce fondurile repartizate de Guvern se dau in functie de apartenenta politica;cand aud ca se recurge la formula masuri de austeritate,insa clientela politica este scoasa de sub aceasta “umbrela”,oferindu-i-se acesteia sume de subzistenta de numai 20.000 Euro pe luna:cand sunt martor,fara voia mea,la atatea faradelegi,se impune sa fim radicali, mult mai agresivi cu cei care isi bat joc de Romania si sa incercam sa instituim masuri de colaborare cu toti cei care doresc binele tarii.Acest lucru este posibil:Romania fierbe,iar miscarile de protest sunt in fasa.Sunt convins ca principiul nostru politic poate fi un liant pentru toti cei care se simt “orfani”,desi mama noastra, Romania, inca traieste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete