Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 8 martie 2021

La mulți ani!

 


Când Dumnezeu a creat mamele, în cea de-a șasea zi, Îngerul a zis :

-Te ocupi cam mult de ele.
Dumnezeu a răspuns :
-Pentru că Ea, Femeia, Mamă,trebuie să dezvăluie frumusețea, iubirea și înțelepciunea. Ea e cununa creației Mele.
Atingand-o Îngerul a spus :
-E foarte fragilă!
-Dar atât de puternică! Nici nu-ți poți imagina câte poate îndura a răspuns Dumnezeu.
În timp ce mângâia chipul Mamei, Îngerul a simțit o lacrimă curgând pe obrazul catifelat :
-Pentru ce-i asta?
-Pentru bucurie, tristețe, teamă, îngrijorare, durere, dezamăgire, singurătate...
Uimit Îngerul a declarat:
- Ce încăpătoare trebuie să fie inima ei!
Doamne,ai creat o Minune! ❤

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete