Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 23 noiembrie 2012

O lecție de viață


Un om pe care l-am întâlnit în urmă cu vreo 10 ani, dar pe care am ajuns să-l cunosc mai bine în ultimile două luni, trece printr-o perioadă extrem de grea, mi-a oferit o veritabilă lecție de viață.
Deși îngenuncheat de boală, face haz pe seama ei, chiar dacă știe că această bătălie cu cancerul este inegală, fiind   cumplită. 
Problemele grave de sănătate nu i-au întunecat rațiunea, dimpotrivă, l-a luminat. El caută să se înțeleagă pe sine, dar și resortul bolii de care suferă.
Omul acesta Merită să învingă această boală! El Trebuie să câștige această luptă!
La începutul săptămânii viitoare va fi operat. Sper din tot sufletul să treacă cu bine peste acest prim episod, iar apoi să obțină cât de curând aprobarea pentru  singurele citostatice pe care organismul lui le poate suporta! Pentru acest lucru vreau să-i sensibilizez pe cei din Consiliului Județean Satu Mare, chiar pe președintele Adrian Ștef, pe cei de la Casa de Asigurări Satu Mare să fie alături de acest om a cărei identitate nu o pot  dezvălui, fiindcă nu am cerut acceptul său.
Săptămâna viitoare, după operație, voi apela la persoanele îndrituite să aprobe această solicitare! Sper să  se facă acest gest de normalitate, să aprobe aceste medicamente extrem de scumpe pentru a salva viața unui OM!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete