Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 22 noiembrie 2012

In memoriam Șerban Ionescu

După luni de suferință, la numai 62 de ani, actorul Șerban Ionescu a plecat dintre noi, din lumea cu dor în lumea fără dor!
ȘERBAN IONESCU s-a născut pe 23 septembrie 1950, la Corabia, judeţul Olt. A urmat cursurile Şcolii Populare de Artă şi a intrat la Institutul de Artă Teatrală şi Cinematografică din a patra încercare. A absolvit la clasa lui Amza Pellea şi a început să joace teatru la Petroşani.Ulterior, a ajuns să joace în Sibiu şi în Bucureşti, la Teatrul de Comedie, Teatrul Odeon şi apoi Teatrul Naţional. În 1980, regizorul Mircea Mureşan îl distribuie în rolul care avea să-l facă faimos: Ion din ecranizarea romanului cu acelaşi nume, scris de Liviu Rebreanu.
Șerban Ionescu a jucat şi în alte filme precum "Lumini şi umbre", "Imposibila iubire", "Pădurea", "Mircea" ori "Păcală se întoarce". El a apărut şi în mai multe seriale precum "Om sărac, om bogat" ori "Fetele marinarului".
Marele actor a fost căsătorit 29 de ani cu actriţa Magda Catone, de care a cerut separarea în acest an. Împreună cei doi au fiu adolescent, Carol.
Dumnezeu să-l ierte și să-l odihnească!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete