Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 19 august 2010

Despre normalitate





In ultima vreme ne referim la normalitate ca la un obiectiv sacru.
Normalitatea este definita ca fiind o stare conforma cu standardul sau cu tipul comun,uzual,natural,sanatos,liber de anomalii mentale,liber de boala sau malformatii,sau ca stare conforma cu o norma egala cu media caracteristicilor umane.
Pentru romani ,starea de normalitate e un vis .Ea va putea fi atinsa cand vom avea:

- stat de drept;
- institiile statului functionale;
- justitie adevarata;
- viata intima, familiala si privata;
-omul potrivit la locul potrivit;
- trai decent;
- educatie si sanatate de calitate si performanta;
- libertate si democratie reala;
- competenta;
- demnitate si onoare;
- unitate;
- constientizare.
Reflectand asupra elementelor sus-mentionate,dezideratul de normalitate pare o utopie.
Probabil,in tara noastra ,din pacate,Normalitatea va ramane o Fata Morgana,un vis inselator,o iluzie trecatoare ...

4 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

La noi normalitatea se confunda cu anormalitatea timpului pasager.
De fapt viata in sine este un joc intre normal si anormal, foarte rar sesizat.
Stropi de racoare de la Vrancea iti trimit pe aripi de nor..

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc pentru acest comentariu deosebit!
Astazi ,avand parte de un moment de respiro,un adevarat privilegiu in ultimile 3 saptamani,am cautat sa nu-mi neglijez prietenii din universul virtual.Am cautat sa abordez o tema de interes,ceva care ar putea semnala distantarea de normalitate.Nu stiu care a fost ecoul apelului meu indirect la salvarea firescului,insa stropii de racoare,trimisi pe aripi de nor ,tocmai din Vrancea,m-au adus cu picioarele pe pamantul care se cutremura de atata anormalitate care domneste pe la noi.
De aici,din nord-vestul tarii ,tocmai din Satu Mare,va transmit gandurile mele bune !

.✿*E LENA*✿. spunea...

Din capitală îţi tranzmit
urări de bine şi un weekend
cât mai plăcut..!

Ionel Mesaroş spunea...

@ELENA
Va multumesc pentru vizita si urari!
Va doresc un week-end plin de bucurii!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete