Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 23 iunie 2024

De la Rai, la IAD (Critica rațiunii (im)pure, fără jigniri...)




Aseară, echipa tehnică a tricolorilor a uitat să-i "alimenteze" cu suflet, iar "dracii roșii "au făcut ceea ce știu cel mai bine, le-au transformat visele în coșmaruri, aducându-ne cu picioarele pe pământ, exilându-ne din Rai în IAD!
Miercuri, 26 iunie 2024, e Ziua "Z" pentru tricolori, momentul în care vor demonstra locul pe care-l merită în istoria fotbalului, un rezultat favorabil calificării în meciul cu Slovacia echivalând cu sentimentul de reîntoarcere din exil!
Hai România!
Chiar dacă a fost un eșec, îi felicit pe tricolori, pentru încercarea de a face față unui adversar de top! Ne așteaptă un meci cât o finală, iar Echipa Națională are nevoie de toată energia noastră pozitivă! La bine și la rău, alături de România!
⚽️🇹🇩
Să iubim România în fiecare zi, până la final, oricare ar fi acel final!

"Am primit gol în secunda 73, am avut noroc la golul lui LUKAKU anulat pentru un offside milimetric, am avut șansă la intervențiile lui NIȚĂ sau RAȚIU, am avut și un ghinion teribil la ocazia lui DENNIS MAN singur cu portarul, am fost neatenți la golul 2 când o minge lungă de la portar ne-a prins descoperiți, dar mai avem un meci și NU RENUNȚĂM!
BELGIA este o clasă peste, are o viteză în plus și jucători de sute de milioane de euro. Numai când pronunți numele KEVIN De BRUYNE, liderul de la MANCHESTER CITY și care cu siguranță va avea statuie la ETIHAD, sau JEREMY DOKU, cumpărat de același CITY cu 60 de milioane, sau ROMELU LUKAKU, golgeterul BELGIEI cu 85 de goluri și un jucător pentru care cumulat cluburile au plătit peste 200 de milioane de euro. Ăștia sunt jucătorii împotriva cărora am jucat, iar victoria lor este meritată. În schimb, spiritul nostru de grup se ridică la nivelul unui CAMPIONAT EUROPEAN!
ROMÂNIA rămâne pe loc de calificare în optimi, iar miercuri la FRANKFURT avem șansa să ni-l păstrăm în meciul unei generații împotriva SLOVACIEI! "~Bodea Ovidiu Marius

"Noi ca țară abia acum am câștigat suporterii, abia acum am câștigat dorința și pofta de fotbal, abia acum am câștigat speranța și încrederea. Iar dacă mă întrebați pe mine, astea mi se par mai importante decât rezultatul de aseară de pe tabelă.
Nu pot citi viitorul să știu ce se va întâmpla după meciul de miercuri, dar îmi doresc și chiar pot spune că știu că în curțile blocurile, în parcuri, în curțile școlilor, la cluburile locale de fotbal se va auzi des " o pasă de la Man către Drăguș" ,"alunecare a la Dragușin" "Apară Niță " și fiecare copil va fi pentru câteva minute în pielea unui nou idol, așa cum noi, în 1998-2000 eram toți Hagi, Adrian Ilie, Stelea, sau Popescu......iar asta e cu adevărat o victorie!"~ Adrian Caraba

P.S
Belgienii ne-au cam "scos din ghete". Și totuși, avem șanse mari de calificare! Un egal în ultimul meci din grupă ne asigură locul 1 sau 2, iar slovacilor - accesul în "optimi" de pe locul 3. Chiar și o înfrângere ne-ar putea califica de pe locul 3, dar condiționat de o înfrângere a Ucrainei...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete