Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 11 aprilie 2010

O tara,un destin...



Romania este o tara neodihnita.
Lipsa de ragaz istoric si-a spus cuvantul.Oboseala de a fi roman a devenit indiferenta,pentru ca,apoi,sa o traim astazi in mod difuz,ca pe o rusine.Usor jenati de romanitatea noastra,ne strecuram prin lumea moderna ,ca si cum am purta o haina veche.Deplinatatea de a fi roman,ca model interbelic al acestui neam,pare o statuie distrusa barbar de "vitejii" contemporani,incalecati pe caii iuti ai lipsei de constiinta.
Procesul de nationalizare a identitatii romanesti s-a facut la inceput sub senilele de tanc comuniste,astazi,prin rapiri de suflete,la cantecele de sirena al unei lumi fara contur.
Mi-am facut,cum am putut,un catarg ,de care m-am legat,strigandu-le sirenelor:
-Mintiti! A fi roman este o frumusete a lumii!

(Dan Puric-despre Omul Frumos)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete