Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 8 decembrie 2009

DE DRAGUL SPERANTEI

Rezultatul de duminica ilustreaza perfect o Romanie dezbinata,un popor invins de minciuna si mijloace frauduloase,un sistem despotic care a infrant speranta romanilor.
In acelasi timp,acest rezultat va adanci criza economica si morala,omul de bun-simt avand cel mai mult de suferit.
In final,fiindca ma intereseaza soarta PNL-ului,tin sa-mi manifest ingrijorarea pentru felul in care se incearca imixtiuni in viata partidului,oferind unor perdanti din PNL “sansa” de a ajunge la guvernare,facand un “Pact cu Diavolul”.
Eu am intrat in acest partid pentru ca “am imbratisat “felul de a face politica al d-lui Crin Antonescu si al unui tanar lider local,Adrian Stef;fapt pentru care,chiar daca voi deranja multa lume ,tin sa precizez ca daca ,se va incerca “sacrificarea lui Crin” ,ma voi opune categoric acestui lucru .
Eu cred ,in continuare ,in Crin,in consecventa cu care apara imaginea partidului.Sunt constient ca Romania are nevoie de un luptator ca si Crin,de un aparator al democratiei si al bunului-simt.Trebuie sa fim mai aproape de liderul nostru si sa ne detasam de cei care ne-au “deformat”imaginea partidului;Ar fi mare pacat sa ne schimbam orientarea dupa cum bate “Vantul”,de dragul interesului personal.
Tin sa mentionez ca m-am integrat foarte usor in echipa PNL-ului Satu-Mare,datorita oamenilor deosebiti pe care i-am intalnit aici.Se cuvine sa marturisesc ca tot ce am intalnit aici a fost mult peste asteptari;fapt pentru care tin sa le multumesc si pe aceasta cale!In cateva luni,am cunoscut oameni pe care am impresia ca-i cunosc de o viata .Stiu ca in PNL exista o democratie pe care la alte partide nu o intalnesti,lucru de salutat,insa nu trebuie sa abdicam de la principii ,de dragul Puterii.
Cu respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete